عاشقان

هر چه در مورد عشق می خواهید بدانید از ما بدانید...!

عاشقان

هر چه در مورد عشق می خواهید بدانید از ما بدانید...!

عشق من......

        تقدیم به کسی که منو باور کرد و با یه دنیا محبت دوسم داره

                        تقدیم به سایه گلم....

 



این شعرو تقدیم می کنم به کسی که دوسش دارم با یه سبد عشق.....

تو خودت عمر منی

امید فردای منی

شاگل باغ دلی

مرهم دردای منی

مهربون و ساده ای

مثل گلای شمعدونی

مثل حس خوب من

وقتی که پیشم می مونی

نکنه یه روز بری

منو تو تنها بذاری

رد پاتو همیشه

واسه چشام جا بذاری

می دونی اخه دلم بدون تو پرپر میشه

چشامم وقتی که نیستی کمی بارونی میشه

همیشه پیشم بمون ستاره ی شبای من

تا دوباره عشقتو ببینی تو چشای من...

 

 



اینو تقدیم می کنم به مهربونم...

 با تو اغاز کردم.

زیستن را به من اموختی .بهترین بهانه بودی برای دلتنگیهایم

اکنون نیز حضور تو تسکین است

نمی دانم چگونه تو را بسرایم که نگاهت یک دیوان قصیده است

دستان غزل پرورت نورانی باد

تو که به وسعت یک اسمان مهربانی تا پایان با من بمان..



وقتی زیر بارون هستی منو به اندازه ی تعداد قطره هایی که گرفتی

دوست داری و من تو رو به اندازه ی قطره هایی که نگرفتی

دوست دارم...



                                                 فریبرز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد